WAPRO Mag PRESTIŻ jest systemem magazynowo handlowym dla średniej wielkości firm handlowych, hurtowni lub sieci sprzedaży detalicznej. Polecany przedsiębiorstwom prowadzącą wymianę handlową z zagranicą.
Dla kogo WAPRO Mag PRESTIŻ?
Oprogramowanie WAPRO Mag w wariancie PRESTIŻ dedykowane jest przedsiębiorstwom, które potrzebują systemu obejmującego swoimi funkcjonalnościami wiele obszarów działania firmy. Zwłaszcza dotyczy bardzo rozbudowanych możliwości raportowania. Ze względu na pełną obsługę walut (tabele kursowe, automatyczny import kursów), wariant ten polecany jest szczególnie firmom prowadzących wymianę handlową z podmiotami zagranicznymi. Oprogramowanie WAPRO Mag w wariancie PRESTIŻ polecamy zwłaszcza takim przedsiębiorstwom jak:
- hurtownie (np. farmaceutyczne, księgarskie, sprzętu AGD i RTV)
- firmy logistyczne
- firmy handlowe (np. sieci handlowe sprzedające odzież, zabawki, artykuły spożywcze, sprzęt elektroniczny, książki itp.)
- firmy produkcyjne (np. branże: spożywcza, mięsna, meblarska, wydawnicza)
- firmy usługowe (np. serwisy samochodowe, sprzętu AGD, dostawcy internetu, agencje reklamowe)
- firmy prowadzące sklepy internetowe
Standardowe funkcjonalności programu magazynowego WAPRO Mag w wariancie PRESTIŻ można rozbudować, dostosowując działanie programu do indywidualnych potrzeb. Rozszerzenia jakie wykonujemy na życzenie to między innymi:
- raporty i zestawienia
- rozszerzamy struktury bazy danych programu magazynowego WAPRO Mag (dotyczy to między innymi firmy, kontrahenta, asortymentu itp.)
- interfejsy do wymiany danych z innymi programami
- indywidualne wzory dokumentów
WAPRO Mag w wariancie PRESTIŻ nie umożliwia implementacji pełnej automatyzacji procesów biznesowych jakie zachodzą w przedsiębiorstwie. Takie możliwości można zrealizować w wariancie PRESTIŻ PLUS (zapraszamy do zapoznania się z możliwościami programu magazynowego WAPRO Mag PRESTIŻ PLUS).
Funkcjonalności WAPRO Mag PRESTIŻ
Oprogramowanie magazynowe WAPRO Mag PRESTIŻ posiada wszystkie cechy wariantu BIZNES. Dodatkowo w wariancie PRESTIŻ użytkownicy mają do dyspozycji:
- Pełną obsługę kursów walut – tabele kursów walut, automatyczny import kursów walut, cenniki towarów w walutach obcych,
- Moduł kompletacji produktów – możliwość definiowania składników produktu finalnego, automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych przy produkcji i demontażu produktów finalnych
- Pola dodatkowe – czyli możliwość dołączania dodatkowych cech na przykład do towarów, pozycji dokumentów magazynowych, handlowych, kontrahentów, zadań w CRM, zamówień itp./
- Moduł dokumentów akcyzowych – czyli możliwość generowania dokumentów dostawy wyrobów węglowych, generowanie dokumentów AKC-WW
Najważniejsze cechy programu magazynowego WAPRO Mag w wersji PRESTIŻ:
- obsługa wielu magazynów
- rozbudowany system uprawnień dla użytkowników
- obsługa walut
- dokumenty wewnątrzwspólnotowe (UE)
- dokumenty SAD
- moduł kompletacji/produkcji
- współpraca z drukarkami fiskalnymi
- współpraca z czytnikami kodów kreskowych
- współpraca z kasami fiskalnymi
- współpraca z kolektorami danych
- współpraca z drukarkami etykiet
- współpraca ze sprawdzarkami cen
- Automatyczny transfer zestawień do Excela, Worda, HTML, TXT i wielu innych formatów
- obsługa faktur i zamówień elektronicznych
- moduł do obsługi akcyzy wyrobów węglowych
Współpraca z produktami Asseco
Poniżej prezentujemy listę produktów Asseco WAPRO, które współdziałają z programem magazynowym WAPRO Mag w wariancie PRESTIŻ:
- WAPRO KaPeR – program księgowości do obsługi księgi przychodów i rozchodów
- WAPRO FaKir – system księgowy od obsługi księgi podatkowej (pełna księgowość)
- WAPRO Analizy – oprogramowanie do wykonywania analiz wielowymiarowych, opartych na danych zawartych w bazie systemu magazynowego WAPRO Mag
- iBusiness WAPRO – aplikacja dla właścicieli i managerów firm, dedykowana dla systemów Android oraz iOS, udostępnianie danych z bazy programu magazynowo handlowego WAPRO Mag
- abStore – sklep internetowy zintegrowany z oprogramowaniem magazynowym WAPRO Mag
- WAPRO Mag Mobile 2 – mobilni handlowcy dla programu handlowo magazynowego WAPRO Mag
Możliwości integracji i wdrożeń
Wdrożenia systemu WAPRO Mag w wariancie PRESTIŻ opieramy na wykorzystaniu pól oraz operacji dodatkowych. Dostosowujemy w ten sposób oprogramowanie do indywidualnych potrzeb i wymagań użytkowników. Wdrożenia i integracje dotyczą przygotowanych przez nas autorskich aplikacji dedykowanych do oprogramowania magazynowego WAPRO Mag lub systemów firm trzecich. Poniżej przykładowa lista wykonanych przez naszą firmę rodzajów wdrożeń wraz z korzyściami jakie można osiągnąć:
- integracje ze sklepami internetowymi – zarządzanie sprzedażą z jednego miejsca, aktualne stany magazynowe prezentowane na platformie internetowej
- integracja z systemami B2B – zawsze aktualna oferta dla partnerów handlowych, zwiększenie szybkości obsługi
- integracja z serwisami firm kurierskich – oszczędność czasu, unikanie pomyłek, zarządzanie logistyką, magazynem i sprzedażą w jednym programie
- integracja z systemami medycznymi – zwiększenie szybkości obsługi pacjentów, zmniejszenie ilości pomyłek
- obsługa magazynów wysokiego składowania (WMS) – optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej, przyśpieszenie procesów logistycznych
- obsługa magazynu za pomocą kolektorów danych – poprawienie szybkości obsługi, unikanie pomyłek
- wysyłanie wiadomości SMS bezpośrednio z WAPRO Mag – szybszy kontakt z klientami, zarządzanie kampaniami marketingowymi
- automatyczne raportowanie za pośrednictwem poczty elektronicznej – dysponujesz zawsze aktualnymi danymi
- automatyczne raportowanie na serwer ftp – zawsze aktualne dane
- integracja z systemem EMPIK.com – uproszczenie procedur związanych ze współpracą z firmą EMPIK
- integracja z systemem Merlin – uproszczenie procedur dotyczących współpracy z serwisem Merlin
- system weryfikacji zamówień –
- import artykułów i cenników z formatu xls – skrócenie czasu pracy przy wprowadzaniu dokumentów do programu WAPRO Mag, unikanie błędów przy ręcznym dodawaniu dokumentów
- integracja z systemem CRM – optymalizacja działań handlowych i marketingowych kierowanych do swoich kontrahentów
- obsługa sieci sprzedaży komisowej – automatyzacja i uproszczenie obsługi sieci sprzedaży komisowej
- obsługa handlowych sieci sprzedaży – automatyzacja i uproszczenie obsługi wielooddziałowych sieci sprzedaży detalicznej
- automatyczny system importu faktur od dostawców – skrócenie czasu poświęcanego na ręczne wprowadzanie faktur od dostawców, unikanie pomyłek przy rejestrowaniu dokumentów
- tworzenie raportów na indywidualne potrzeby użytkowników – dostęp do niezbędnych danych, potrzebnych do sprawnego działania firmy
- tworzenie indywidualnych dokumentów handlowych i magazynowych – dbałość o wizerunek firmy
Pliki do pobrania